Original Research
Measuring A Customer Intimacy Culture In A Value Discipline Context
Submitted: 05 November 2004 | Published: 05 November 2004
About the author(s)
A. Potgieter, Rand Afrikaans University, South AfricaG. Roodt, Rand Afrikaans University, South Africa
Full Text:
PDF (127KB)Abstract
Opsomming
Die doel van hierdie studie was om ’n vraelys te evalueer vir die beoordeling van ’n kliëntintimiteitskultuur in die waardedissipline konteks. Die hoofopname is voltooi deur ’n gerieflikheidsteekproef (N = 200) van permanente personeel in lyn, middel- en topbestuursvlakke van ’n organisasie in die vermaaklikheidsbedryf te gebruik. Dié steekproef is geneem vanuit personeel in gestruktureerde ontwikkelingspaaie wat geskeduleerde opleidingsgeleenthede bygewoon het. Die 169 voltooide vraelyste wat terugontvang is, is vir die finale dataontleding gebruik. Weens die klein steekproefgrootte, is ’n aangepaste prosedure vir eerste- en tweedevlakfaktorontleding gebruik, gevolg deur ’n iteratiewe itemontleding. Die voorlopige bevindinge dui daarop dat die vraelys toegepas kan word vir die beoordeling van ’n kliëntintimiteitskultuur.
Keywords
Metrics
Total abstract views: 4991Total article views: 13289
Crossref Citations
1. Capturing Value from Innovation in Knowledge‐Intensive Business Service Firms: The Role of Competitive Strategy
Panos Desyllas, Marcela Miozzo, Hsing‐fen Lee, Ian Miles
British Journal of Management vol: 29 issue: 4 first page: 769 year: 2018
doi: 10.1111/1467-8551.12273